تولید گیاه فضای سبز

تولیدکننده و فروش ویژه گیاهان فضای سبز با قیمت استثنایی

تولبد گیاه در تهران و فروش گیاهانی سازگار و آداپته با شرایط آب و هوایی تهران با قیمتی پایینتر از بهای بازار

گیاهانی که در بام سبز به کار می روند باید با شرایط آب و هوایی منطقه سازگار بوده و افزون بر آن به سبب شرایط سختتر زیستی بر روی بام مانند جابجایی بیشتر و آزادتر هوا بر روی بام و نیز تابش شدیدتر نور خورشید و پیرو آن افزایش تبخیر از سطح برگهای گیاهان و همچنین تبخیر از سطح خاک، باید گیاهانی را بر گزینیم که از بیشترین شادابی، زیبایی و بردباری در چنین شرایطی برخوردار باشند .

گیاهانی که در شمال ایران پرورش یافته اند به دلیل برخورداری آن اقلیم کشور از نمناکی و رطوبت بالای هوا وقتی به شهری مانند تهران جابجا می گردند به دلیل خشک بودن هوا دچار شوک ناگهانی یا تدریجی شده که یا خشک می گردند و یا به شدت از کیفیت زیبایی آنان آرام آرام کاسته می شود. بر پایه این دانش ، گیاهی که به تهران جابجا شده است ، باید دوره ای چند ماهه را برای سازگار شدن با آب و هوای کنونی سپری کند . کاشت چنین گیاهانی سازگار، از هزینه هایی در اینده مانند هزینه های نگهداری بیشتر ، هزینه آبیاری بیشتر و در پایان هزینه کندن گیاهان خشک شده و زشت و هزینه برای واکاری و کاشت چندباره آن خواهد کاست .

آنچه در بالا برشمردیم و اگر خاک خوب و سبک و آزمایش شده را نیز بدان بیفزاییم که در جای دیگری جداگانه به آن پرداخته گشته است ، نوشته بالا تنها پرداختن به بخش کشاورزی کاشت را در بر داشته است .

داشتن نگاه زیباشناسانه و آگاهی از دانش طراحی کاشت و آشنایی با اصول آن دانش در تهیه یک پلان کاشت کارآمد که پاسخگوی نیازهای زیباشناسنه نگاه انسان باشد خود کاری شگرف خواهد بود . یک طراح کاشت باید بتواند ترازمندی را میان بافت گیاه ، اندازه گیاه ، رنگ گیاه و دیسه یا فرم گیاه پدید بیاورد . تنها یک پشتوانه دانشیک نیرومند میتواند یک همپیونده و ترکیببندی آگاهانه را آفرینشگری کند . یک طراح کاشت باید اندازه گیاهان در چند سال آینده را در نگر داشته باشد . باید با توالی ، ریتم ، تعادل و مفاهیم دانشی بسیاری آشنا باشد تا بتواند هنری پدید آورد که از نگاه کسی که خواسته اش تنها دستیابی به یک کار ارزشمند است پذیرفتنی باشد . جز این هر باغبانی توان کاشت گیاه را دارد و کاری همه جایی پدید خواهد آمد که در گوشه گوشه شهر به چشم میخورد .

تولید گیاه فضای سبز

تولید گیاه فضای سبز

تولید گیاه فضای سبز2

تولید گیاه فضای سبز2

تولید گیاه فضای سبز3

تولید گیاه فضای سبز3



دانا گوپال - فضای سبز دانا گوپال


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما